Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-05 14:07:39
nu jau, kad pigiau buvo. mano pusmetrinis apie penkis simtus kainavo...
techniskai tariant, nifig aas niekam nenusizengiau :)
jeigu bandant pasiteisinti, tai:
pirkau kabeli tokio oks man patiko dizianas, marketingas ir pan,
nesitikedamas, kazkaip pagrinti ar pakeisti skambesi.
keiciau kabelius irgi ne tode, kad bandyciaukaip jie skamba, o todel, kad
isigijus radija ji atsisitojo toliau nei CD grotuvas nuo stipro, todel
reikejo sukeisti kabelius vietom. zaodno ir paklausiau.. skambesiop pokycio
neradau.
nors. .gal ir nusizengiau.. nors negi niekada nesi nusipirkes brangesniu
batu raisteliu tik todel, kad jie tau labiau patinka? :) t.y. ar siaip kitos
prekes.. kurios marketingui esi jautrenis? a? :)