Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-03 22:17:04
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gma85d$5re$1@trimpas.omnitel.net...
> Is dalies sutinku su siuo teiginiu. Pats irgi nemazai skaiciau forumuose
> ir pan. kad gerai skambanti stereo sistema yra pigiau nei namu kino
> sistema. Man ne velnio :( Kiek man teko, paprastam vartotojui be islavintu
> ausu, paklausyti stereo komplektuku., visi kazkodel perkobdavo 6000 Lt ar
> arti sios sumos :) Pigesni variantai visiskai nepatiko: nera tos muzikines
> scenos, muzika atrodo negyva, truksta detalumo,.t.y. "neveza".

na vat t ir norjau pasakyti. perjau kadaise ia dauguma vilniaus salon,
praklauaisua krv aparatros. buvo biudetas 5 klt. teko didinti, nes
nediugino vie vienas komplektas absoliuiai.

> Paskutinis perklausytas variantas buvo myryad z + Monitor Audio RS6. Gal
> ir nieko komplektukas.

jo RS6 neblogai :) kaip tik tokios dabar groja :)
Paskutin ka klausiau tai Naim kok tais komplekt. nu grau... ale kad man
pasirod nevertas t pinig   :)
Ma kiekvienas laisvas savo supratimuose. man atrodo taip. kitam gal atrodo
kitaip.