Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: tOMZY
Data: 2009-02-04 19:27:39
"offline" <mano@mailas.ru> wrote in message news:gmbg91$43q$1@trimpas.omnitel.net...
> Anyway subjektyviai manau, kad šis magnatas nei pusės neišspaudžia iš
> Spark'ų. bet investicija sakyčiau teisinga :)

Žinok, Magnatas mano peklausoje buvo paskutinis sąraše, bet įvertinus garso kokybę, pasidarė gaila už kažką kita sumokėt digubai. Be to ir patogu, o ir laidų mažiau reikia :) Nors mano ausiai su RS6 nederėjo. O šiaip vien į specifikacijas pažiūrėjus irgi daro gan rimto daikto įspūdį - lempinis pradinis stiprinimas, Burr Brown, 9 kg svoris, metalinis distancinis :) Na, ir magnatą pardavus kad ir už pusę kainos, būsiu ne tiek daug ir praradęs.

Visai įdomu būtų dabar nueit dar kartą į saloną ir paklausyt kažko kito, gal būt jau kitaip viską girdėt pradėjau.

> Bet žiū renkantis yra tendencija brangint kolonėles aparatūros sąskaita :)
> kas šioj kainų kategorijoj turbūt duoda apčiuopiamaiausią rezultatą.

Tai jau tikrai ne laidus :)