Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: Rimas
Data: 2009-02-02 07:59:33
Isizeidei? :) Neverta. Siaip diskusija.

Galim truputi toliau padiskutuot :)

Muzika muzikai nelygu. Vieniems dziazas yra muzika - man tai sudas
paskutinis. Vieniems popsas yra muzika - man tai sudas paskutinis. Vieniems
rokas yra myzika - man tai sudas paskutinis. Nelabai klausau as muzikos.

Klausau retai ir issirenku tik tai kas man patinka is viso to sudo. Nesvarbu
ar tai dziazas, klasika, popsas, rokas ar koks bumsintis marazmas. Issirenku
kurini. Ir vat tada MAN tai jau muzika.  Ir negaliu pakest tu, kurie vadina
save turinciais nepaprastai islavinta muzikos skoki, jei pvz klauso tik
dziaza, ar tik klasika. Man tai jie isvis skonio neturi. Turi savo siaura
supratima, snobiska sakyciau supratima. Tokius as dar vadinu riboto mastymo.

Taip kad zmogui muzika yra tai kas JAM atrodo yra muzika.

P.S. anam poste kur rasiau kad tinka tik ziniu radijui klausyt tai cia
nebuvo izeidimas jei kam taip pasirode :)
Siaip ar taip ziniu radijas dazniausiai klausoma mano radijo stotis.