Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-04 20:41:47
"Icetom" <buba@buba.lt> wrote in message
news:gmc7of$e05$1@trimpas.omnitel.net...

> Tada klausimas, kam rodyti internete tuos gaminius, kurie nedera tarpusavy
> ir erzinti potencialius klientus (cia ne tik apie Hifi pasauli).
> Atsirinkti pagrindinius tiekejus ir viskas. Ir patiems paprasciau butu, ir
> klientus maziau neerzintu.

na nezinau, reikai klausti ju paciu. gal tam, kad butu daug pavadinimu ir
pan...

> O tai jeigu prie tavo esamos sistemos pridejus galios stiprintuvus ar kaip
> ten jie vadinasi, nebutu pasiekta ko nori?

tai bandysiu eiti i salona ir paklausyti ar groja ar ne, o tada jau bus
matyt.
 siaip namuose metalo beveik neklausau.. tam yra mp3 grotuvas ir ausines,
tai kaip ir nera kazkokio didelio reikalo. o tai ka klausau namuose, tai
aparatura atrgorja puikiai. bent esu patenkintas pilnai.
bandysiu atsiradus laiko daryti bandyma eit per salonus ir klausyt kas ka
groja ir ar groja :) o tada bus sprendimai :)

> B&W  6 serija buvo taikinyje, bet kiek perdideles :(  (ypatingai kas
> liecia gyli)

o tai yra gi lentynukes. irgi per dideles?

kada nors vistiek nuveisiu ju paklausyt.. del sportinio intereso :)