Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: eMJei
Data: 2009-02-05 15:04:57
o kokia jau ten ta fizika mokykloje? U=IR ?

Tikejimas cia nieko detas.

Juk pries pakeisdamas standartini "kompini" matinimo kabeli audofiliniu
tikrai netikesi kad jis duos itaka. niekas netiki. as irgi netikejau. ir
geriau netiketi - taip automatiskai atkrenta ir placebo ir religines
nuostatos ir visa kita - juk netiki :)

Jei atradimas teigiamas, pradesi po truputi netiketi nei contaxo
postulatais , nei juolab mokyklinio lygio fizika. Tereikia tik CD
grotuvo elektros laida pakeisti... :)