Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-04 09:45:21
na a asmenikai turiu iok tok muzikin isilavinim, ilg laik
fortepijon kiekvien dien girddavau (na beviekk kiekvien dien), pats
iek tiek groju akustine gitara, nuveinu  koncertus (gyvus, akustinius,
beigi klasikins muzikos), dar gi groju vienu puiamuoju instrumentu :)
drsiau teigti, kad iek tiek sivaizduoju kaip relaii skamba daugumas
instrument.
Ties netgi gyvai tie patys instrumentai skamba iek tiek kitaip. pvz.
pasiimk akustin gitar - nuo gitaros kokybs, nuo styg kokybs jau
priklausys skambesys.. gal gale usidk metalines stygas usidk ilkines
(kaip ten jos teisingai vadinasi) irgi jau skambesys labai skirsis.
Forum esu perskaits nemaai. galima jais remtis, bet danai ten
nuplaukiama  ezoterik ir (mano nuomone) sivaizduojamus dalykus... kaip
pvz. skirtumo tarp dviej kokybik laid a dar neigirdau :) ir tikiuosi
neigirsiu.
o tie metalikumai, scenos nra kakoks kosmosas. bent a juoos girdiu..
gal ne visada (o gal ir visada ne) teisingai naudoju svokas. klausai kako
girdi nu neskamba, tada pradedi gilintis, kodl? kas ne taip?
ne kiekvienas girdi ir turbt ne kiekvienam reikia girdti...
Salkyiau, jeigu negirdi, nuo to tik geriau.. vis maiau kainuos :)