Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: offline
Data: 2009-02-03 22:46:17
"Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message
news:gma9bf$7bd$1@trimpas.omnitel.net...
>O koki stiprintuva pasirinkes prie MA RS6? Uz kiek pavyko nusipirkti RS6?

na a pirkau prie pabrangim. tada dar kainavo 3400, kadangi pirkau vis
komplekt, tia gavau nuo viso nuolaid.. dar gi kosminius laidus pasimiau
:)
cd ir stipras pas mane cyrus eks. nieko labai gudro, bet esminis pliusas,
kad jau groja ir tyliai :) patiko skambesys, dizainas akies neria :)
gorja madaug visk pusinai.. gal metalui "raumen" trksta. bet diazui,
bliuzui, instrumentalui, kaip kuriom roko pakraipom, popsui - priekait
neturiu.

Be to gi cyrus'ams hifi pasaulis gi duoda (gal dav, neseku naujien) gal
dvym procent nuolaid. tai komplento kaina jauiu bus ta pati , kaip ir kai
a pirkau.

> :D

> Man gi pasirode Hifi pasaulis taip "biski" uzkeles kaina NAIM produkcijai.
> Internete kiek ziurejau integr. stiprintuvas  Naim 5i, kainuoja tarp
> 3000-3500 Lt (priklausomai kokia valiuta ir pan.) Hifi gi siulo uz 4000 Lt
> :(

na reikt atskirti internetin prekyb ir salonin prekyb. visada
specializuoti salonai bus brangesni, bet u tuos pinigus gauni papildom
vert: visada gali nuviet pasikonsultuot, paklausyt naujien, pabandyt ir
isirint produkt kuris tau labiau patinka/tinka (pvz vertinti ausini
patogum, stiprintuvo skambes, na gal gale vaigdi metalo laid tak
elektron judjimui :) visa tia kainuoja. kadangi u aptarnavim pinig
neima, tai tenka ukelti ant produkcijos.