Tema: Re: visaton garsiakalbiai
Autorius: tOMZY
Data: 2009-02-04 10:01:52
Mokykloje muzikos mokiausi sustiprintai 10 metų, dainavau chore. Kartais ir koncertuose apsilankau, va praėjusią savaitę Kauno filharmonijoj „Baltijos kvarteto“ pasirodyme buvau. Taigi kažkokį supratimą lyg ir turėčiau turėt. O dėl RS6 išansktinio nusistatymo tikrai neturėjau - kaip sakiau, jei visas kolonėles būtų galima pirkt tik internetu, tai ko gero būtent jas jau ir turėčiau.

Ką norėjau pasakyt: kaip turi skambėt dainuojančio žmogaus balsas, visi maždaug suvokiam. Kaip turi skambėt muzikos instrumentas – tikrai ne visi. Nes tai ir neįmanoma, nėra identiškų muzikos instrumentų. Galėjau iš tikrųjų ir neminėt tos gitaros. Tiesiog man klausant Allano Tayloro kūrinio, neužkliuvo nenatūralumas. Klausant to pačio kūrinio vis kita (kokybiška) aparatūra, galima pajausti skirtumą, bet turbūt negalėsim pasakyt, kur gitara skambėjo taip, kaip ji turi skambėt. Negali būti tikras, net jei pats gitara groji. Kaip offline rašo – juk net stygos skiriasi.
Su vokalu lengviau. Paklausiau to paties kūrinio per RS6, Audio Physic Spark, kažkurias Tannnoy, Magnat, Triangle, Cabasse kolonėles – mano (!!!) ausiai natūraliasias variantas pasirodė Audio Physic. Gal dėl popierinių garsiakalbių. Teisiog užsimerki ir klausai – kuris variantas leidžia patikėt, kad garsas eina iš gyvo žamogasu, o ne medinių dėžių. Be abejo, dar svarbu prie ko pajungta, RS6 su Cyrus neteko klausyt.