Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: Remigijus
Data: 2009-07-14 00:03:20
Jei didele/reiksminga problema A imsi spresti nedideles/nereiksmingos
problemos B dalimis, garantuoju, kad problemos A neisspresi.

Tiesa pasakius, nepriklausomai nuo problemos B didumo/reiksmingumo.

Tiesiog nera budo isspresti problema A sprendziant problema B.

Remigijus

P.S. Linkejimai nuo tiksliuku!