Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: Remigijus
Data: 2009-07-10 00:01:17
Is blogiuku tikrai galima isspausti daug naudos, sutinku. Pvz.,
teisininku darze blogiukai - labiausiai priziurimi augalai. Ju pagalba
kiek daug pinigeliu galima primelzti is gerieciu... o ir garantuoti sau
pragyvenima ilgam.

Bet ar nauda, gauta is/per blogiukus yra pozityvas? Man tikrai ne.

Lyginimas su UK imperijos kurimu neadekvatus.

Remigijus