Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-11 18:21:43
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message news:h0qc44$qvh$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai kaip paaiskinti, kad iki mokslo etapo bus nusalinama apie 90% galimu konkurentu?

Į neteisingą klausimą neįmanoma atsakyti :) Pirma: nėra (bent jau neturi būti, jei ir yra
- tai nesusiję su tavo klausimu) to "iki mokslo etapo". Pvz.: aš baigiau VU fiziką (prieš
25metus, laiko pakankamai įvertinti) - mano ir visų kolegų nuomone labiausiai mums
"davę" yra pirmi trys studijų metai, būtent tada buvom ištreniruoti spręsti bilekokias
problemas. Po to prasidėjo speckursai, siauros specializacijos, kurios pravertė tik
keletui žmonių iš kurso, o daba jau musie niekam nebeidomios. Antra: kotais labai
abejoju tavo pateiktos samokslo teorijos apie konkurentų nušalinimą pagristumu.