Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Remigijus
Data: 2009-07-10 23:59:57
 > Tai ir sakau gi, pasieme daugiausiai ta, katra per viduri.
Mes tokie visi protingi ir gabus, puikiausiu ideju pilni, o kazkokie
"per viduri" visus musu nuopelnus sau prisirase... Kur as tai jau gidejau?

 > Na iš kur tas psichologinis noras paneiginėt, tekstu patvirtinant...
Tu cia apie save? Tiesa pasakius, man jau ima igrysti tavo placius
tekstus analizuoti.

 > Šiaip vokiečiai turėtų Martiną Liuterį šlovint ...
Vokiski vardai ir terminai moksle ir inzinierijoje - tai ne tik
vokieciai, taip pat austrai ir sveicarai.

 > Lomonosovas sukure rusų kalbą... Gal nejuokink ...
Gal nejuokink. Lomonosovas parase nauja rusu kalbos gramatika,
besimokydamas Vokietijoje. Gal todel mano tevas WWII metu buvo vertejas
tarp vokieciu ir rusu, o anglu kalbos mokesi iki gyvenimo pabaigos?

Remigijus