Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-15 16:31:59
Aš už tai, kad Universitete (nemanau, jog 3mln. gyv. gali išlaikyt daugiau vieno)
būtų ruošiami plataus profilio intelektualai, ir jokiu būdu nemokomi naudotis
konkrečiomis staklėmis. Kaip pavadint visas kitas pramoninių darbuotojų
ruošimo kalves - atskira tema. Tie kurie "mokosi tik tiek, kad gauti diploma"
išvis neturi pakliūt į Universitetą (kad ir dėl mokslo kainos). Kam išvis
visuomenei reikalingi tokie "studentai" ir tokios "aukštosios", kur tai įmanoma ?