Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-10 09:52:40
> Galiu tik pritarti. Bendravau su VP berniukais kai jie po pirmo kurso buvo priversti mesti studijas.
> Siuo atveju jie buvo pranasesni uz 99% jau baigusiu universitetus.
mano akcentuojama mintis yra ta, kad pirmi studiju metai - matematika, chemija, fizika - nieko bendra su studijuojamu dalyku neturi ir yra veltui sugaistas laikas ir ismesti pinigai. Tai turi buti igyjama su viduriniu issilavinimu. Kas igijo nepakankamai - islyginamosios studijos. Tai yra pirmi studiju metai siandien faktiskai yra islyginamosios visurinio issilavinimo studijos, uz kurias reikia susimoketi nemazus pinigus. Tai vejais paleisti pinigai