Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-10 10:44:44
Zinoma neadekvatus, labiau is istorijos paimta pamoka.
Ar nauda yra pozityvas? Nauda visuomet gaunama kieno nors saskaita (c)
nulines sumos zaidimai.

Lietuvos versle yra pilieciu kurie vietinius plesikus bei banditelius siundo
ir
net siems primoka, kad sie savo amatu verstusi ne Lietuvoje...
O ka daugiau su jais daryt (jei pripazystame egzistavima)? Arba laikyt
uzdarius ir sert (visiskas nuostolis),
arba galvas kapot (nehumaniska), arba zala eksportuot...
Perauklet? Kazkaip mazai tokiu iliuziju turiu. Konkretu individa gal ir
imanoma, taciau kaip reiskini
greiciausiai be sansu (ejimas pries prigimti).