Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Remigijus
Data: 2009-07-09 00:00:36
Tu cia apie vokiecius?

Matyt galvoji, kad tai vokieciai nusikopijavo kalba ir gramatika nuo
rusu? O gal, vistik, Lomonosovas butent tokiu budu sukure modernia rusu
kalba ir gramatika?

Kadangi nesi tiksliukas, tai, be abejo, ne nenutuoki, kad dauguma
moksliniu ir techniniu terminu, sukurtu iki antro pasaulinio karo,
skamba vokiskomis pavardemis ar tiesiog vokiskai, ypac rusu kalboje?

Remigijus