Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-17 10:12:03
To Bone Daddy:
Galima apsieit ir be vertimo, uztektu efektyvaus kalbejimo/bendravimo
vadoveli pavartyt suprasti tai ka parasiau.
Vertimo pavyzdziu bandyta iliustruoti daznai pasitaikanti visiskai
vienpusisko(siauro) mastymo pavyzdi tvyranti musu visuomeneje.
Jei jau mastymas vienpusiskas, tai... bent jau elementariu klaidu sveika
butu vengti. Kartu kyla rimtas klausimas,
gal ta klaida buvo samoningai padaryta ir jei taip - kokiais tikslais?

To Remigijus:
Kodel apsimeti?