Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: Zveris
Data: 2009-07-01 09:56:44
Mažiau išsilavinusi viesuomenė visada pyksta kai kažko nesupranta. Pats
puikia supranti, kad tai naturalūs procesai.

Kiek parode paskutiniai 20 metu nepavyko tiems skalikams seno gudraus šerno
įveikti. Dauguma skalikų per ta laiką nudvese.

Šnekam faktais - niekas daugiau is dabartines Lietuvos politikų neturejo
tokios tribūnos, kokia turi Landsbergis. Ir šiuo atveju, tai netgi jei labai
bandysim jį sumenkinti ar sutrypti, bet vistiek visi kiti yra dar žemiau jo.
Tavo kalba šnekant iš visų Lietuvos politikų jis mažiausiai nevykęs
politikas.

Mano nuomonė nėra Lietuvoje šventos karvės (gal nebent žurnalistai).

Landsbergis ir Šemeta niekur nebėga. Jie išeina, kur platesnės galimybės :)
Juokinga skaityti, kai žurnaliugos Šemetos išėjima laiko pažeminimu :)))
Čia panašiai kaip UAB "Durnių laivas" (iš Marijampolės) projektų vadovui
būtų pasiūlyta dirbti British Petrolium projektų vadovų (Londone) ir
žurnaliūgos rašytų, kad tai yra pažeminimas... :P :)))) (Arba Lietuva yra
pasaulio centras ir visokios Europos yra fignia palyginus su Lietuva) :P