Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: Remigijus
Data: 2009-07-04 00:25:39
Sios diskusijos ribose atsakymas nera akivaizdus, nes, mano manymu,
susidureme su galimai, matematiskai kalbant, skirtingais atskaitos
taskais vertinant ta pati reiskini.

Man veikimas pries pazanga, geri yra neigiamas dydis/veiksmas. T.y.
juoda yra juoda, minusas yra minusas, ir atvirksciai.

Jei kam nors tai yra teigiamas dydis/veiksmas, tai tokiam juoda yra
balta, minusas yra pliusas, ir atvirksciai.

Remigijus