Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: Zveris
Data: 2009-07-07 12:24:29
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
news:h2ku4s$idu$1@trimpas.omnitel.net...
> "Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
>
> Absoliutina ~ sureikšmina. Atkreipia dėmesį. Problemos reikšmingumas daro
> žalą?

> Mačiau "policininkai važinėja girti". Daugiskaita. "Visi policininkai"
> nemačiau.
> Visi tai absoliutas.
> Daugiskaita - teisingas paminėjimas, nes tokiu tikrai daugiau už viena/du.
> Is asmeninės patirties žinau.

"policininkai važinėja girti", tai yra 100 proc. Teisinga būtų rašyti
KELETAS policininkų, o dar teisingiau būtų parašyti, kad 0,02 proc. iš 12000
policininkų buvo nubausti už vairavimą pavartojus alkoholio.

> Ar statistikoje figuruoja punktas "paleisti nenubausti (išvengę
> atsakomybės)
> valstybės tarnautojai"? Ypač policijos pareigunai domintu? Varnas varnui
> kaip žinia akies nekerta.  Munduro garbė (švara) saugoma ji murzinant dar
> labiau...

Nežinau kokioje Tu valstybėje gyveni, bet seniai praėjo tie laikai, kai
"varnas varnui akies nekerta". Liko tik pavieniai atvejai. Policijoje yra
net 2 valdybos, kurios tiria tiek drausminius nusižengimus, tiek korupcinius
policininkų nusikaltimus. Pabandyk būdamas išgėręs už vairo pamuojuoti savo
ženkliuku kokiam kelių policininkui. Dirbsi policijoje iki kitos dienos
vakaro geriausiu atveju. Išimčių aišku yra, bet jų yra JAV, Vokietijoje,
Italijoje ir k.t. demokratinėse šalyse.

> Visuomenė moka žurnalistams už žinių skelbimą. Panegirikos galima
> prisiskaityt
> reklamose, ja už dyka gauni.

Valstybės tarnautojai neturi jokios galimybės reklamuoti ar parodyti savo
gerus ir Lietuvai naudingus darbus. Vienintelis būdas žiniasklaida.
Įdinga praktika, kad ministrai turi galimybe save reklamuoti, bet tai yra
politiko kaip vieneto savireklama, o ne institucijos ir tenai dirbančiu
valstybės tarnautojų.
Aš kartais pagalvoju kokia gali būti motyvacija dirbti valstybės tarnyboje,
jei jų atlyginimai žemiau vidutinių, žiniasklaida visuomenę visada nuteikia
prieš juos, premijų (piniginis skatinimas) gauti neįmanoma, nes politikai
(pvz ministrai) nusprendžia, kad įtikti visuomenei (jų politinis interesas)
ir neduoti premijų yra svarbiau, nei keli šimtai tarnautojų sąžiningai
dirbančių jo vadovaujamoje įstaigoje.
p.s. korumpuotų valstybės tarnyboje yra ne daugiau 10 proc., "ablauchu" ir
nevykelių dar apie 10 proc., o 80 proc. yra normalių, sąžiningų ir darbščių.