Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-03 18:08:17
Na tiesa sakant man tavo išvados visai neakivaizdžios. Aš tai dzin, bet tikrai nesu
kvailiausias ir žiopliausias, tobiš nekenktų tau padirbėt ties išvadų pagrindimu.
Apskritai man čia kažkaip neitin su logika rišasi. "Lietuvoje 62% gyventoju gyvena
zemiau minimalios algos" - nu tai kas iš to ? Ką tai realiai reikškia ? IMHO tik tai
jog neteisingai apibrėžta minimali alga. Šiaip jau panašu jog kinkai vežimą pirma
kumelės. Ne kažkokie minimumų apibrėžimai nustato gyventojų pragyvenimo
lygį. Yra kažkokis tais nusistovėjęs lygis, kurį valdžia tegali daugmaž adekvačiai
apibrėžti, įtakoti jį gali tik netiesiogei ir labai ribotai. Net totalitariniuose režimuose,
ką jau bekalbėti apie taip vadinamus demokratinius režimus.