Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-13 12:16:25
"Remigijus" <em@i.las> wrote in message
news:h38a4d$2sq$1@trimpas.omnitel.net...
> Mes tokie visi protingi ir gabus, puikiausiu ideju pilni, o kazkokie "per
> viduri" visus musu nuopelnus sau prisirase... Kur as tai jau gidejau?

Kas tave zino kur tai girdejai. O jei ir girdejai tai butinai kvailyste?
Prasome skirti "prisirase" ir  "buvo pakankamai protingi ir sugebejo
panaudot, vietoj sugalvot ir ismest"

> Tu cia apie save? Tiesa pasakius, man jau ima igrysti tavo placius tekstus
> analizuoti.

Apie pona Remigiju.

> Vokiski vardai ir terminai moksle ir inzinierijoje - tai ne tik vokieciai,
> taip pat austrai ir sveicarai.

Zinoma, tai ta pati kulturine erdve. Politine - skirtinga.

> Gal nejuokink. Lomonosovas parase nauja rusu kalbos gramatika,
> besimokydamas Vokietijoje. Gal todel mano tevas WWII metu buvo vertejas
> tarp vokieciu ir rusu, o anglu kalbos mokesi iki gyvenimo pabaigos?
>
> Remigijus

Gramatika - mokslas apie rastinguma. Rasingumo taisykles. Parase rastingumo
taisykles.
Nauja - todel, kad iki jo rase kas kaip norejo... (kaip susviete, be
sistemos).
Tamstos tevas mokejo vokieciu nes buvo poreikis, dabar gi vokieciu kalbos
mokytojai skundziasi apkrovos stygiumi. Dingo poreikis. Kai egzistuoja
poreikis isisavinama
greit bet kuri kalba.