Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-02 10:29:17
Perskaityk dar karta paskutini sakini. Lietuvoje i VGTU (kaip ir dauguma
kitu aukstuju)
 stojama vietoje "po kolegijos" - "aplenkiant kolegijas".
Cia Lenino itaka prasimusa, ten buvo mokytis, mokytis, mokytis
Nors turetu but suvokti, suprasti, zinoti....
Mokytis niekad ne velu, gali but tik per anksti.