Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-05 08:53:45
> Nematau jokios tragedijos, kad aukštasis mokslas kainuoja tūkstančius.

Tave ir mane skiria priesingi poziuriai. Man pavyzdziu yra tos valstybes, kurios iveda privaloma aukstaji moksla. Net, jeigu ir priimti pacio paziura, kad reikia didziajai Lietuvos gyventoju daugumai atimti realia galimybe mokytis aukstojoje mokykloje tai ir tuo atveju reiketu atsizvelgti i mokslu kokybe. Kokiu budu Estija sugeba nuo Nepriklausomybes laiku tureti 2 pasaulinio lygio universitetus, o Lietuvoje tokio nera nei vieno?