Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu (400kb)
Autorius: Zveris
Data: 2009-07-08 11:33:18
0,02 egzistuojanti problema yra maziau baisi, nei 99,98 likusios visuomenes
dalies problema.
Jei ziniasklaida pradetu vardinti visus santechnikus, statybininkus,
bedarbius, gydytojus kiekviena diena vardinti kaip vazinejancius girtus,
tada policininko paminejimas butu kaip norma. Dabar gi ish visos visuomenes
yra ishskiriama tik viena visuomenes grupe ir kalama prie kryziaus. Mazu
maziausiai tai nera teisinga, nes NIEKAS negali vazineti girtas. Beje kokie
99 proc. pagautu isgerusius policininku, būna pagaunami NE TARNYBOS METU ir
NEUNIFORMUOTI. Tai reiskia, kad jie tuo metu yra tokie pat paprasti
visuomenes atstovai kaip ir statybininkai ar gydytojai. Pvz. policininkas
sumushtas ar uzmushtas nedarbo metu yra traktuojamas kaip paprastas
pilietis, tada kodel kai jis padaro avarija zurnaliugas pabrezia, kad jis
policininkas?

p.s. nusiimk rozinius akinius ir pamatysi, kad labiausiai beteise visuomenes
grupe ir yra policininkai. Jie turbut vieninteliai visuomenes atstovai,
kurie uzpuolimo atveju normaliai negali ginklo panaudoti.