Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Remigijus
Data: 2009-06-18 00:55:17
Kadangi demokratija, tai ir turi teise tai, kas tau asmeniskai
"labiausiai visoje šitoje košėje nepatinka" "nešti į mases".

Man irgi "labiausiai visoje šitoje košėje nepatinka masių kvailinimas,
bukinimas, popsinimas", ir as tai nesu i mases.

Slepimasis uz teisiniu kategoriju nezada problemos sprendimo, nes
pastarosios ir nera tam skirtos.

Remigijus