Tema: Re: Patvirtintos dalis aukstojo mokslo studiju kainu
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-12 18:13:18
Čia jau įželgiu žymiai gilesnes ir visai kito plauko problemas. Kiek išvis prasmingas
(ypač šiais laikais) yra mokymas tipo "subrukim studentui žinias" ? Fizikoj (bent jau
mano laikais) labiau meldėsi principui "ištreniruokim studentą mokytis ir spręsti
problemas". Grubiai sakant VU fizikai (kurie nenueidavo į mokslą ir dėstytojaut,
o tai reikškia - dauguma) buvo kaip ir "konkurentai" KPI technariams. Tai vat
drąsiai galima tvirtinti, jog dešimtmečių praktika patvirtino, jog VU FF ruošimo
sistema (tegu nemoka nieko, išskyrus bendrą išsilavinimą ir įgūdžius pačiam mokytis
bei spręsti problemas) yra žymiai geresnė/produktyvesnė nei KPI (apmokysim
studentą dirbti staklėmis HDNUK-58784). Čia aš aišku labai jau sušaržinau, bet...
Na o šiais laikais, kai operacinės sistemos bei hardwaro kartos keičiasi greičiau,
nei kad studento studijos trunka...