Tema: Re: iOS
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-09-29 12:26:40
On 9/26/17 15:13, spakainas wrote:
> Aš kaip pakibęs kažkur tarp abiejų stovyklų, tai galiu patvirtint -
> androidininkai gerokai piktesni ir aršesni. Čia vietomis net biškį

Juokingiausia, kad sita tryda apie "mano lowendas 100x geresnis uz jusu
highenda ir siaip jus visi smirdit" pradejo visai ne adrodininkas. Ir
apskritai retai kuris mato poreiki staiga nei is sio nei is to kazka
tokio patransliuot. Tam jau reikia kazkokio neeilinio ivykio, kaip kad
pvz multimiliardines firmos super mega top manageris snekantis shudo
pavidalu :)

> kaltas pradėjau jaustis, kad kažkuri fyčera MAN androide ne tokia patogi
> kaip abaly :D
> O šiaip tai fleimas nusisekęs gavosi sakyčiau.

Nu :)