Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-26 08:33:48
Noriu atkreipti dėmesį, kad minties esmė buvo apie mygtuko paspaudimo patogumą, o ne ar gerai ar
blogai yra swipe'ai. Aš labai džiaugiuosi, jei Android'e tas mygtukas yra, bet NETIKIU, kad jį
paspausti yra lengva ir patogu, jei jis yra apatiniame dešiniame telefono kampe, na nebent arba pas
žmogų pirštai visai trumpučiai, arba telefonas laikomas už apatinio jo krašto.

--
Sent from my home system