Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-26 08:43:38
O kam iš vis ant iPad kažką klikinti, kai su swipe'u į task manager labai greit ir patogiai galima
išokti. Ir taip, galiu iš karto pradžiuginti - close all funkcijos nebuvimas ir man yra trūkumas:)
Bet iš kitos pusės Apple teigia, kad nereik ten nieko uždarinėti, čia gi ne Android, kur apps'ai
savo gyvenimą gyvena ir gali pasikelti kada panorėję:)

--
Sent from my home system