Tema: Re: iOS
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-09-21 15:08:20
On Thu, 21 Sep 2017 14:45:13 +0300, ostapas wrote:

> Nexus 5X released: October 22, 2015 Iphone SE released: March 21, 2016
>
> 5 mėnesių skirtumas? nori nenori, bet kyla klausimas:
> http://bit.ly/2jMPQ9c

Skirtumas didesnis, bo jis jau announcmento metu buvo toks "sheijp sau".
Vistik Snapdragon 808, atsirades 2014 metais ir jau tuo metu buvo
mazesnis nevykusio 810 broliukas.

Tuo tarpu SE turi A9 chipsa, ta pati kaip ir yphone 6S.

Bet apskritai tai zinant patologiska kolegos androido nekentima realus
stabdymai ar nestabdymai nieko nereiskia :) Androidas visada stabdys
lagins ir luzines su visokiom unikaliom problemom, o visi kiti skraidys
ir rulins :)
Ir apie tai zinoma butinai reiks pranest :) Man pvz iphone6 irgi ir
palagina ir pastabdo, bet kazkaip nematau reikalo apie tai uzvedinet
tryda :)

--
kthxbai.