Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-25 09:10:07
Va eilinė tavo toli siekianti išvada. Nei tu manęs gerai žinai, nei žinai ką tiksliai aš apie Apple
ir Android manau, bet išvadą visados sugebi pateikti vienodą - Apple fanboy'jus. Matei kur nors kur
sakiau koks Apple dieviškas kūrinys, o Android nesamonių nesamonė? Labai abejoju. Apie ditirambas
gal iš vis nešnekėk, o geriau pabandyk į save pažiūrėti iš šalies. Būtų viskas normaliai ir
argumentuotai pateikta, klausimų nebūtų, bet tos neditirambos dažniausiai pateikiamos niekinimo
forma. O toks tavo elgesys rodo tik vieną - esi žmogus, aklai tikintis tik savo tiesa, kurio
pagrindinis tikslas yra kažką sumenkinti, kas neatitinka tavo įsitikinimu. Ir tai pastebiu jau
ganėtinai ilgai ir ne vienam grupse, kaip ir 14 mečių megstamą žodžių darkymo meną.

--
Sent from my home system