Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-25 08:52:51
Labai teisingai pastebėta, nereikia konstruktoriaus, naudoji iphone. Jei reikia didelio lankstumo,
yra noras visur turėti galimybę po varžtelį sukioti - naudoji Android. O pastoviai rėkiantys koks
obuolys šūdas ir koks Android jėga, bent man atrodo mažvaikiais. Kiekvienam savo.

--
Sent from my home system