Tema: Re: iOS
Autorius: Bronco
Data: 2017-09-26 00:17:09
On 2017-09-25 13:04, spakainas wrote:
> Tikrai outlūkas rodo? Man niekaip nesiseka jo išprievartaut. Kažką
> netaip darau paliubomu.

Pažiūrėsiu kai kokį laišką gausiu, dabar tingiu eksperimentuoti. Man
outpukas ne pagrindinė pašto dežė, na ir šiaip aš tuos iOS style badges
įsijungiau tik kaip dekoratyvinį elementą :)

Man patogiau notification visą nuswaipint ir iškart matyti ekrane
absoliučiai visų appsų pranešimus, nei lakstyti per tris ekranus,
ieškant naujai pasirodžiusių badžų :) Todėl jei ir nustojo outpuke
kažkuriuo metu veikti, aš galėjau ir nepastebėti.

Seniau tai tikrai veikė, bet tada teslaunread natively nepalaikė
outpuko, ten jį pats pasirinkdavai kaip mail appsą ir imdavo rodyti.