Tema: Re: iOS
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-25 13:13:38
Matyt kaip kam, mano pirštai trumpi, bet aš kažkaip sugebu su viena
ranka tel laikydamas pasiekt visas ekrano vietas su nykščiu ir tai
nesukelia kažkokių nepatogumų.
O šiaip tai yra didelis trūkumas to androidinio back mygtuko -
fantominiai paspaudimai. Aš vis dar kartais netyčia paspaudžiu back,
nors to visai nenorėjau (ypač perimant iš portrait į landskape padėtį
patį prietaisą ir pan). O tas trečias mygelis - recent, tai išvis
nenaudojamas, man kur kas patogiau paspaust vidurinį ir iš ekrano naujai
išsirinkt norimą app nei kad slaidint ten tam sąraše belenkiek ieškant
ko reikia, nes su laiku ten tų apsų dxja prisileidžia.