Tema: Re: iOS
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-26 10:45:21
Na nežinau. Man pats ragelis kartais praneša, kad mol teip anaip -
pažiūrėk, tau feisbukas backgrounde aliektrą valgo, kū darom? :) Kadangi
aš ten jį vis pabrowsinu dažnokai, tai ir nekilinu. Taip suprantu jei
kažkas labai valgaus backgrounde suktųsi, tai pranešimą gaučiau. Na ir
ant bakterijos turėtų gerai pasijaust, ko nepastebėjau ligi šiol.