Tema: Re: iOS
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-09-25 12:16:56
On 9/25/17 10:08, Aladdin wrote:
> O ko čia ciklinatės ties tuo mygeliu? Safari apatiniame kairiame kampe
> turi mygelį back. Netinka? Šiaip tai pas Safari ir swipe'ai į kairę ir į

Ji ten dar issitraukt reikia. Apskritai tai ipratus skaitant po truputi
skrolint mane mirtinai uzpisa tie safario bandymai paselektint texta. Ir
kas durniausia, tu popupu atsikratyt labai nepaprasta, tiesiog paklikint
kazkur kitur neuztenka.

> dešinę veikia, jokių mygtukų nereikia. Vėl kas nors blogai?

O sitie tai konkreciai uzpisa. Tiek iOS tiek OSX. Amzinai vis
prisisvaipinu skrolindamas kairen-desinen ir visai nenoredamas to "back".