Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-26 08:49:30
:-0 Labai įdomu. Gal nepatingėsi ir parodysi video, kaip tu tai padarai, nes nu netikiu niekaip.
Sąlyga labai paprasta - paimi normaliai į ranką telefoną ir judini VIEN nykštį ir parodai kaip
pasieki patogiai viršutinį kairinį bei apatinį dešinį kampus 4.7 ir didesniam įrenginyje. BE
žongliravimo telefonu rankoje.

--
Sent from my home system