Tema: Re: iOS
Autorius: Bronco
Data: 2017-09-25 23:07:28
On 2017-09-25 13:13, spakainas wrote:
> man kur kas patogiau paspaust vidurinį ir iš ekrano naujai išsirinkt
> norimą app nei kad slaidint ten tam sąraše belenkiek ieškant ko reikia,
> nes su laiku ten tų apsų dxja prisileidžia.

Mano žmona būtent taip iPad ir naudoja :) Gyvenime nemačiau, jog spaustų
Home du kartus. Visada single click ir iš ekrano appsą paleidžia :)
Reiks pasiklaust, ar ją užknisa double click ar tiesiog irgi pasimeta
tarp daugybės paleistų appsų.

Aš tai visai kitaip naudoju android ir pastoviai pasinaudoju task
manageriu. Tiesa, kai prisikaupia per daug appsų, vienu paspaudimu juos
visus pašalinu ir tada per naują pasileidžiu kas tam momentui aktualu.

Tiesa, iOS irgi to neįmano padaryti, t.y. vienu paspaudimu uždaryti
visus apsus, tenka dafiga kartų swaipint :) Gal, sakau, ir abaliai kada
nors "išras" close all apps funkciją? Būtų maloni inovacija iš jų pusės.