Tema: Re: iOS
Autorius: Aladdin
Data: 2017-09-25 13:22:32
O kur tu matai kad aš sakau kad tai pliusas? Tiesiog klausiu ar netinka. Jei mirtinai niekas netinka
- tada naudoji tą sistemą, kuri tenkina:)

Bet va su kuo tikrai nesutiksiu - tai faktas kad normaliai laikant dešine ranka nemažą telefoną yra
lengva, patogu ir paprasta pasiekti apatinį dešinį kampą. Swipe man net labai patinka, nereik laužti
nykščio. O pirštai pas mane tikrai netrumpi.

--
Sent from my home system