Tema: Re: iOS
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-22 15:34:43
Nu kaip čia pasakius. Kad žinai kurioj konkrečiai vietoj tas mygtukas
tai aišku gerai. Bet blogai tai, kad nežinai ką konkrečiu atveju tas
mygtukas padarys. Pas abalį tai dažniausiai ir rašo - ar tai "back
to..." ar "close".
Galiu koNpetetingai pasakyt, kad ir tas ir tas metodas turi pliusų ir
pasakyt kad vienas kažkuris - gaidys, nu niekaip liežuvis neapsiverčia.