Tema: Re: iOS
Autorius: ostapas
Data: 2017-09-26 13:31:51
Kad pala, lyg ir priešingai čia žmonės kalba - Nexus 5X buvo pasenusios
technologijos, kai tuo tarpu SE buvo šiuolaikiškas daiktas už beveik tiek
pat. Ar aš vėl kažką ne taip perskaičiau?

"Terpentinas"  wrote in message news:oqda40$nik$1@trimpas.omnitel.net...

2017-09-21 11:57, Exo rašė:
> Išbandžiau iOS and SE jobalio.... Kodėl aš ligi šiol naudojausi androidu?
> nes turėjau nemokamai? Fuck, vaistai nuo nervų kainuoja brangiau nei
> jobalys....
>
> Exo
Aš priešingai, nuo abalio prie androido perėjau. O dėl laginimo, tai
visos OS palagina, tik skirtumas tas, kad apie iOS apie tai nepadoru
kalbėti, nes pasirodysi neišprusęs, nepasiturintis ir aplamai nevykėlis.
O šiaip tam ir yra skirtingos platformos, kad žmonės galėtų pasirinkti.
Kam patinka mokėti už pasenusias technologijas ir dar brangiai renkasi
obuolį :)