Tema: Re: iOS
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-09-25 12:13:38
On 9/25/17 09:40, Bronco wrote:

> Tikrai gali būti, nes pas mane Nova su Tesla rodo ir Outlooke ir nėra
> tavo nupasakotų efektų su Gmail appsu.
>
> Anyway, jei čia kokie bugai tau ir išlindo, tai juos reiktų adresuoti
> Novai ir plugino autoriams, nebūtinai čia pats androidas kaltas, nes tai
> trečių šalių navarotai.

Jei is technines puses ir be emociju, tai tiek pas abalius tiek pas
androida tas skaiciukas 100% priklauso nuo appso. Nei iOS nei Androidas
tu meilu ar zinuciu patys neskaiciuoja.

AbalEms ji kiekvieno appso debesis "transliuoja" per APNS (labai retais
atvejais ir lokaliai, bet tai biski beprasmiska), o androide tokios
fycios apskritai nera. Bo apple turi tam patenta (salia apvaliu kampu,
telefonu numeriu atpazinimo texte etc) ir gurglius del tokios nerealios
inovacijos nenori eilini karta veltis i pestynes teismuose. Teks laukt
20 metu kol expyrins patentas :) Ipac kai tie numeriai androido UX
konTSeptui yra svetimi ir ju pasigesta tik tie, kurie prate prie iOS UX
ir butinai nori kad butu taip pat.
Android UX way yra sita informacija notifikacijoj ar widgete, nereikia
grybaut per 100 desktopu ir ziuret skaiciukus.

Kas link novos ir jos unread plugino, tai cia toks biski hackas. Tas
pluginas moka is kazkiek appsu issitraukt ta skaiciuka ir ji parodyt.
Jei appsai ji specialiai palaiko (kaip kox K9) tai viskas veikia. Jei
appsai jo nepalaiko, tai kaip ir su belekuriuo hacku: gali veikt, o gali
po sekancio updeito staiga ir nebeveikt, nes oficialios API nera, t.y.
niekas nieko nezadejo.

Zodziu nori geros karmos, reikia keist iprocius. Gali pvz pradet nuo
fengshui devaiso pirkimo :)