Tema: Re: iOS
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-09-22 15:53:11
On 9/22/17 14:34, spakainas wrote:
> Nu kaip čia pasakius. Kad žinai kurioj konkrečiai vietoj tas mygtukas
> tai aišku gerai. Bet blogai tai, kad nežinai ką konkrečiu atveju tas
> mygtukas padarys. Pas abalį tai dažniausiai ir rašo - ar tai "back
> to..." ar "close".

O tai kuom tas "back" realiai skiriasi nuo "close"? Nors viena realu
pavyzdi?

Nes pvz mano nurodytam pavyzdyje tiek "back" tiek "close" atlieka
visiskai identiska veiksma.

As dar sutikciau jei diskusija butu apie "Save"/"Cancel". Bet kad ir ce
abalei nuosekliai stengiasi juos isnaikint ir kazka paredagavus viskas
dazniausiai iskart iseivinama be "undo" galimybes. iOS programulkiu tai
dar bala nemate, bet rimtesniuose OSX appsuose tai didelis gaidIs. Case
in point: Xcode projektu redaktorius. Kazka biski pakeiti, pagalvoji
"ups" ir pzdc, viskas jau iamzinta, kelio atgal nera.