Tema: Re: iOS
Autorius: ostapas
Data: 2017-09-26 14:53:41
2001'ais metais S1?

"Terpentinas"  wrote in message news:oqddc9$qh3$1@trimpas.omnitel.net...

2017-09-25 12:17, Bronco rašė:

> Man? Nenaudoju Safari, todėl netinka. Blogai.
>
>   >Šiaip tai pas Safari ir swipe'ai į kairę ir į
>
> Žiūr. aukščiau.
>
> p.s. net jei ir naudočiau safarį, nepritarčiau nuomonei, jog kairys
> apatinis ekrano kampas yra patogiau maigymui nykščiu, nei apatinis
> dešinėje su aiškiu ir aiškioje vietoje esančiu fiksuotu mygtuku, nes aš
> dešiniarankis :) O swaipinimas irgi patogus tik naudojantis abiem rankom,
> bet ne vienu santykinai laisvu pirštu bandant kažką paswaipint. Telefonas
> tai dar dar, bet tabletą taip tikrai kada nors sudaužytum.

> [...]
Back mygtuko nebuvimas ios aplinkoje nebus minusu tik tada kol apple
nepadarys jo ant abalių :), tada tai bus pristatyta kaip ahujiena
inovacija :) Na tokių inovacijų 2017 metais netrūko ir bevielis
įkrovimas kurį turėjo mano senukas s6 samsungas, ir oled ekranas kurį
turėjo 2001metais mano s1 samsungas (apple tai vadina super reina
display) ir dar greitas įkrovimas kurį taip pat turėjo mano s6
samsungas, bet samsungas man davė ir kabelį ir kroviklį, o apple pamiršo
:) Optinę abiejų modulių stabilizaciją turėjo Samusngo Note8. Matyt 2018
metų rudenį abalys pristatys bevielį greitą įkrovimą, kuriuo aš jau
dabar naudojuosi :)