Tema: Re: iOS
Autorius: Bronco
Data: 2017-09-25 12:17:53
On 2017-09-25 11:08, Aladdin wrote:

> Safari apatiniame kairiame kampe
> turi mygelį back. Netinka?

Man? Nenaudoju Safari, todėl netinka. Blogai.

  >Šiaip tai pas Safari ir swipe'ai į kairę ir į
> dešinę veikia, jokių mygtukų nereikia. Vėl kas nors blogai?

Žiūr. aukščiau.

p.s. net jei ir naudočiau safarį, nepritarčiau nuomonei, jog kairys
apatinis ekrano kampas yra patogiau maigymui nykščiu, nei apatinis
dešinėje su aiškiu ir aiškioje vietoje esančiu fiksuotu mygtuku, nes aš
dešiniarankis :) O swaipinimas irgi patogus tik naudojantis abiem
rankom, bet ne vienu santykinai laisvu pirštu bandant kažką paswaipint.
Telefonas tai dar dar, bet tabletą taip tikrai kada nors sudaužytum.

Trumpiau tariant, aš nerandu nei vieno logiško argumento, kuris kažkaip
įrodytų, jog back mygtuko nebuvimas yra pliusas. Tai yra iOS minusas, o
rimtas ar menkas kiekvienas sprendžia pats sau. Man, pvz., tai tik
vienas iš daugelio erzinančių dalykų iOS'e.