Tema: Re: iOS
Autorius: Dbn
Data: 2017-09-22 10:04:45
On 2017-09-21 12:08, Exo wrote:
> Nušokau nuo Nexus 5x, o sužavėjo labai paprastas dalykas - tie patys
> apps'ai veikia be debiliškų lagų, be "užmigimų" visam laikui (tuo pačiu
> pametant playlistą, kurį surašinėjau bent 5 min pvz. youtubo castas),
> 2Gb ramo yra daugiau nei pakankamai ir t.t. Viskas tiesiog veikia...

Perėjus Lumia 950 -> SE visgi pasiilgstu WP. Nors obuoliui jokių
priekaištų. Tiesiog WP UI pasirodė tobulas, nors apps'ai daugumoj
šūdini. O artimoj aplinkoj androidininkai tai užpisa. Pastoviai ten
kažkokios problemos. Dažniausiai kažkas ne taip sukonfigūruota, pradedi
žiūrėt nustatymus ir pasiklysti tarp varnelių. Po 10 min pasipisimo
pradedi gūglinti, dar pasipisi 10 min, lygtais susitvarko, bet po
pusdienio vėl kažkas nusipisa. bbd aš tą pisdroidą.