Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Tomasinas
Data: 2016-06-20 22:19:03
taip ir nesupratau, tai kuri NAVI geriausia. Darbiniuose telefonuose
turime Sygic, man asmeniskai totali sudo kruva, radaru nerodo (arba rodo
ten kur ju nera, arba kur jie yra, tai nerodo), jei kamsciai, gali
pamirsti, pranesa, kai tu jame jau sedi, daznai pakimba arba sugalvoja,
kad tu jau atvykai ir galima tavo marsruta pamirsti :D o dar geriausiai,
kai nurodai koordinates ir ji veda velniai zino kur, lauku keliukais iki
kol kelias baigiasi su tvora :D
Turi telefone ta Navigon is Amazones (free parsisiuntes). Tai kazkaip
padoriau ji man veikia. Stebi kamscius, jei tik kas, is karto siulo
kelis variantus, kad aplenkti juos.
P.s.: Sygic durnavojimus isbandau Vokietijos autobahnuose ir
keliuksciuose :)