Tema: Re: Android navigacija
Autorius: Bronco
Data: 2016-05-17 20:22:44
On 2016-04-26 13:54, Mindaugas wrote:
> bet pvz.: i Lenkija siūlo per Baltarusija važiuoti ir užsiknisi kol
> priverti kitaip sunaviguoti...,

Jo, su šituo dalyku ir aš kankinausi prieš metus. Nors nesakyčiau, jog
toje situacijoje kuo nors geriau elgtųsi gimtoji Toyota navigacija. Abi
skaičiuodavo per Baltarusija ir taškas. Ir kaip uždėt ignorą
Baltarusijai abejose neradau. Tai teko stot ir rankutėmis dėliotis maršrutą.

  Marijampolėje niekaip neradau kaip
> sukonfigūruoti, kad rastu apvažiavimą dėl remontuojamos gatvės ir pan...)

Sename Sygic "avoid" buvo lengvai pasiekiamas ir perskaičiuodavo kitu
keliu, naujame, jaučiu, ir aš nerasčiau kur šita funkcija paslėpta :D